Wydawać by się mogło, że dzisiaj w czasach, kiedy mamy wszystko dostępne w sklepach słodycze reklamowe to taka reklama, która się nie przyjmie. Przecież można pójść od sklepu i kupić sobie takie cukierki, jakie tylko chcemy. Jak się okazuje wcale taka kampania nie jest źle odbierana, a raczej wręcz przeciwnie? Wiele osób chętnie sięga po słodycze, na których znajduje się logo firmy. To właśnie jest okazja dla nas żeby można było jak najwięcej na tym zyskać. Z jednej strony dajemy naszym potencjalnym klientom słodycze, a z drugiej strony na papierkach i opakowaniach znajduje się logo firmy albo hasło reklamowe. Klient zabiera cukierki do domu i reklama zatacza coraz szersze kręgi.
Poza tym klient czuje się doceniony, że o niego zadbaliśmy, a to oznacza, że będzie chciał się jakoś zreflektować i odwiedzi naszą firmą. My na tym zarobimy i klient na tym zyska. Jak pokazuje ten przykład słodycze reklamowe to super reklama naszej firmy? Trzeba będzie jednak zadbać o kilka szczegółów zanim zajmiemy się zamawianiem słodyczy. Trzeba się zastanowić, co ma znajdować się na opakowaniach. Logo albo nazwa muszą być bardzo czytelne. Klient zerknie i wie, że to nasza firma. Jeśli firma jest nierozpoznawalna to nie będzie to łatwe do wykonania, ale jeśli stworzymy ciekawe hasło reklamowe to powinno to się udać. Druga sprawa to zawartość tego opakowania. Tutaj powinno się stawiać na bardzo dobrą, jakość. Tylko wtedy klient otwiera cukierka, próbuje go i on mu smakuje. Jest świeży i ładny, a zatem będzie bardzo dobrze kojarzył naszą firmę. Co będzie, jeśli okaże się, że nie zadbaliśmy i jakość słodyczy? Raczej nikomu nie trzeba tłumaczyć, że nasza firma będzie źle odbierana. Nie można do takiej sytuacji dopuścić, bo stworzenie wizerunku tego pozytywnego zajmuje wiele czasu. Jednak zepsucie wszystkiego może być szybkie. Z naprawianiem zawsze jest problem, bo dzisiaj jest duża konkurencja i każde potkniecie będzie skutecznie wykorzystywane. Starajmy się nie dawać innym takich prezentów.